Trzecia wyprawa do Svagadalen

(10.09  - 20.09.2010 r.)

Trzy wyprawy do Norwegii zorganizowane w ostatnich latach obudziły tęsknotę do spinningu. Postanowiliśmy powtórzyć pobyt  w Svagadalen  znanym z poprzednich wyjazdów. Tym razem udało się zebrać sześcioosobowa grupę. Wyruszyliśmy dwoma samochodami wielokrotnie przetartą trasą przez Nynasnamn. Szybko dotarliśmy do celu. Rozlokowaliśmy się w wygodnym domku Kocan. W sąsiednim domku spotkaliśmy grupę myśliwych. Niemcy i Norwedzy. Przyjechali polować na łosia. Przez tydzień nie strzelili ani razu i nie widzieli w swoim rejonie polowań łosia. Wędkarstwo okazało się lepsze. Po pierwszym dniu łowienia jedliśmy świeżego szczupaka na kolację. Jesienny pobyt obfitował też grzybami. Rekordowych ryb niestety nie złapaliśmy. Szczupaki w granicach 80 cm i okonie około 45 cm. Złapaliśmy piękne lipienie, największy miał 46 cm. Mimo ciężkiej pracy związanej z wożeniem i dźwiganiem łodzi wszyscy byli bardzo zadowoleni. Już planujemy następny wyjazd. W maju 2011 roku łowimy na szkierach archipelagu Valdemarsvik.

REPORTAŻ UZUPEŁNIA GALERIA ZDJĘĆ:

O inne szczegóły możesz zapytać kontaktując się ze mną: